Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето, 156 1.8 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето, 156 1.8 ТС

    Здравейте,моят въпрос може да е смешен но преди да ходя където и да е искам да попитам.От както я имам моята алфа 156 тя си мени оборотите но нехарчи много гориво,градско 7.5-8л.но от известно време на моменти отказва да пали,но с бутане няма проблем.Едва ли е от акомулатора защото върти като луд не пада а и има една лампичка на таблото над лампата за акомулатора тя не гасне както всички други повреме на бутане.Тя за какво е?Моля ви дайте мнение а и къде да ходя с този проблем.

  • #2
    Диагностика колега, виж в техническият, има разни сервизи.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #3
      Дизел ли е?

      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

      Comment


      • #4
        не бензин

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от boikashushi Покажи съобщение
          Здравейте,моят въпрос може да е смешен но преди да ходя където и да е искам да попитам.От както я имам моята алфа 156 тя си мени оборотите но нехарчи много гориво,градско 7.5-8л.но от известно време на моменти отказва да пали,но с бутане няма проблем.Едва ли е от акомулатора защото върти като луд не пада а и има една лампичка на таблото над лампата за акомулатора тя не гасне както всички други повреме на бутане.Тя за какво е?Моля ви дайте мнение а и къде да ходя с този проблем.
          Здравей, помагаме!
          Горещо те съветвам веднага за отидеш на диагностика за локализиране на проблема и не ти препоръчвам да палите колата с бутане! В "Общ технически раздел" има сервизи, на които може да се разчита...

          Успех

          Comment


          • #6
            Не и пречи паленето с бутане на колата, но трябва да я закараш на диагностика да видят защо не пали от стартер.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Само,че това с паленето не се случва постоянно.Студена ли е няма проблем,загряла също,но когато е студена и ми се наложи да мина малко километри от които тя неможе да загрее после няма палене без бутане,но и това не е винаги,случи ми се веднъж да запали от втория път.Когато запали всичките лампи по таблото гаснат и нямям никакъв проблем.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Не и пречи паленето с бутане на колата, ...
                ... освен да прехвърли зъб - кво толкова ...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                  ... освен да прехвърли зъб - кво толкова ...
                  И как по-точно ще стане? Като и подаваш и връщаш газта тогава също трябва да има опасност да превърти, защото тогава с по висока инерционна сила на колата въздействаш върху мотора. Не се излагай така приятелю. Паленето с бутане няма ама съвсем нищо опасно за мотора, освен ако не се засили по надолнище с 60 и да се мъчи да пали на 1-ва. Помисли малко.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от boikashushi Покажи съобщение
                    Само,че това с паленето не се случва постоянно.Студена ли е няма проблем,загряла също,но когато е студена и ми се наложи да мина малко километри от които тя неможе да загрее после няма палене без бутане,но и това не е винаги,случи ми се веднъж да запали от втория път.Когато запали всичките лампи по таблото гаснат и нямям никакъв проблем.
                    Имам чувството,че нови свещи ще ти решат проблема.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                      Имам чувството,че нови свещи ще ти решат проблема.
                      Логично е ако са заминали и ги мокри на студено и я изгаси. Ама ТС-а точно да не припали поне хич от свещи трябва да е с бая изфирясали свещи. Това може да се случи на Голф да речем и то на 1, 2 цилиндъра, но на всички? Но пък нищо не се знае. Ако са останали без електроди е напълно възможно. То са това се ходи на диагностика за да видят какво е положението. Тука с хвърляне на боб не става.

                      А може и да има проблем с горивоподаването. Имаме симптом на нисък разход, а с проблемни свещи не постигаме нисък разход. Да се измери и налягането на горивото.

                      П.П. Аз малко като д-р Хаус почнах
                      Last edited by oem; d.m.y г., 00:44.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        @oem

                        Приятелю, излагането остави на мен - не бери грижа. Това, че ти не си виждал прескочили ремъци, пък си е твоя грижа.

                        И не се чувствай задължен да даваш оценки и предписания във всяка тема

                        Comment


                        • #13
                          Нз,но тя върви перфектно във всички обороти,ако това има значение.

                          Comment


                          • #14
                            След като минеш диагностиката, сподели ни какво е излязло....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              @oem

                              Приятелю, излагането остави на мен - не бери грижа. Това, че ти не си виждал прескочили ремъци, пък си е твоя грижа.

                              И не се чувствай задължен да даваш оценки и предписания във всяка тема
                              Ами Иво, ти къде си виждал прескочил ремък от палене с тикане? Паленето с тикане обикновено става с бутане на равно или лек наклон и на 2-ра или 3-та предавка. Където оборотите са много по-ниски дори от паленето на стартер. За да прескочи ремъка трябва един от валовете да блокира. Този ремък не се къса и не прескача току така. Трябва или да е бил хлабав или да е бил превъртял още преди да е тикана колата и след тикането да се е заблудил майстора, че това е причината. Но както и да е. И не се чуствам задължен, просто така ми харесва.

                              И да, виждал съм прескочили ремъци които много преди това са останали без зъби или са били хлабави.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 00:51.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X